4 жовтня працівники бібліотеки-філії для дітей № 4 провели з учнями 4-Б класу ЗЗСО № 12 (вчитель Українець Л. Л.) пізнавальну гру «В гостях у Світлофора» (в рамках Десятиріччя 2011-2020 рр. дій із забезпечення безпеки дорожнього руху). Про важливість дотримання правил дорожнього руху для життя і здоров’я людини, про історію їх виникнення нагадала малечі бібліотекар Марина Дудка. Хлопчики та дівчатка дізналися, для чого існують дорожні знаки, про перший світлофор, чому бувають нещасні випадки на дорозі. Юні читачі весело та азартно змагалися у конкурсах «Світлофорова розмова», «Про що говорить знак?», «Заборонено - дозволено», читали вірші, розгадували загадки про види транспорту та дорожні знаки, знайомилися з літературою книжкової виставки «Пішохід і перехід», з пам’яткою юного пішохода «Твій друг – дорожній рух». Діти успішно справилися з цікавими завданнями, були активними та кмітливими. Сподіваємось, що юні читачі запам’ятали правила дорожнього руху та будуть обережними на дорозі.
пʼятниця, 4 жовтня 2019 р.
Правила – це важливо
4 жовтня працівники бібліотеки-філії для дітей № 4 провели з учнями 4-Б класу ЗЗСО № 12 (вчитель Українець Л. Л.) пізнавальну гру «В гостях у Світлофора» (в рамках Десятиріччя 2011-2020 рр. дій із забезпечення безпеки дорожнього руху). Про важливість дотримання правил дорожнього руху для життя і здоров’я людини, про історію їх виникнення нагадала малечі бібліотекар Марина Дудка. Хлопчики та дівчатка дізналися, для чого існують дорожні знаки, про перший світлофор, чому бувають нещасні випадки на дорозі. Юні читачі весело та азартно змагалися у конкурсах «Світлофорова розмова», «Про що говорить знак?», «Заборонено - дозволено», читали вірші, розгадували загадки про види транспорту та дорожні знаки, знайомилися з літературою книжкової виставки «Пішохід і перехід», з пам’яткою юного пішохода «Твій друг – дорожній рух». Діти успішно справилися з цікавими завданнями, були активними та кмітливими. Сподіваємось, що юні читачі запам’ятали правила дорожнього руху та будуть обережними на дорозі.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар